2013 11 lipca

WDROŻENIE W SUWALSKIM OŚRODKU KULTURY

Ruszyła sprzedaż biletów w nowo powstałym Centrum Kultury w Suwałkach. Ośrodek powstał z połączenia zlikwidowanych jednostek: Regionalnego Ośrodka Kultury i Sztuki oraz Młodzieżowego Domu Kultury w Suwałkach. Wdrożenie składało się z dostawy sprzętu komputerowego, modułu internetowego oraz oprogramowania iKSORIS.

2013 20 czerwca

WDROŻENIE W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA W WARSZAWIE

Teatr Muzyczny Roma jest jednym z najważniejszych Klientów naszej firmy. Na wdrożenie składało się między innymi zainstalowanie modułu internetowego, który biorąc pod uwagę ilość miejsc na sali – blisko 1000 oraz liczbę osób odwiedzających teatr – do tej pory 3 miliony musi funkcjonować bez zarzutów. W Romie działa również sklep internetowy połączony ze sprzedażą biletów. Nasz system podpowiada osobie kupującej bilet konkretne gadżety przypisane do danego wydarzenia.

2013 14 czerwca

WDROŻENIE W BEMOWSKIM CENTRUM KULTURY W WARSZAWIE

Bemowskie Centrum Kultury m.st. Warszawy to kolejny ośrodek kultury korzystający z oprogramowania iKSORIS. System wspomógł sprzedaż biletów w kasie. Uruchomiliśmy również moduł internetowy usprawniający pracę centrum, które jest animatorem społeczności lokalnej, proponując jej wiele interesujących opcji spędzania czasu wolnego.

2013 24 maja

WDROŻENIE W MUZEUM W STARGARDZIE

Nasz system zagościł w zabytkowej Bastei. Wdrożenie składało się z dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania iKSORIS. Obecnie w bastei eksponuje się zbiory broni myśliwskiej oraz wystawy czasowe. Budowla jest jedną z trzech tego typu w Stargardzie, które są unikatem na całym Pomorzu. We wrześniu 2010 r. została uznana za pomnik historii.

2013 16 maja

WDROŻENIE W BIAŁOSTOCKIM OŚRODKU KULTURY

Białostocki Ośrodek Kultury posiada swoje kino, organizuje również koncerty. Każdego roku centrum obsługuje ponad 300 imprez, w których bierze udział średnio ponad 80 tys. osób. System iKSORIS, wraz z modułem internetowym ma za zadanie usprawnić pracę placówki.

2013 9 maja

WDROŻENIE W TARNOGÓRSKIM CENTRUM KULTURY

Tarnogórskie Centrum Kultury jest największym w powiecie ośrodkiem kultury. Wdrożenie składało się z wyposażenia stanowisk kasowych w sprzęt do sprzedaży i rezerwacji biletów oraz moduł internetowy. Z naszego systemu korzysta działające tam m.in. Kino Olbrzym oraz dwa teatry.

2013 19 kwietnia

WDROŻENIE W MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH W WARSZAWIE

System biletowy iKSORIS zagościł w największej inwestycji kulturalnej stolicy. Obecnie zwiedzać można jedną wystawę stałą oraz „nietuzinkowy” i nowoczesny budynek muzeum. W ramach wdrożenia w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie wyposażyliśmy stanowiska kasowe, w sprzęt komputerowy oraz moduł internetowy.

2013 18 lutego

URUCHOMIENIE INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY W TEATRZE POWSZECHNYM

Z naszą pomocą Teatr Powszechny w Warszawie uruchomił nową stronę www.powszechny.com i serwis biletowy. Usprawniło to pracę teatru, a kolejki w kasach stały się krótsze. Można wygodnie zarezerwować lub zakupić bilet na spektakl nie wychodząc z domu. Opracowaliśmy cały serwis internetowy na podstawie grafiki Klienta i zintegrowaliśmy z modułem internetowym w ramach wspólnego systemu CMS.

2013 14 lutego

WDROŻENIE W MUZEUM HISTORYCZNYM W WARSZAWIE

Muzeum Historyczne m.st. Warszawy to wielooddziałowe muzeum, które wyposażyliśmy aż w 8 stanowisk kasowych, sprzęt komputerowy oraz moduł internetowy. Placówka powstała w 1936 roku. Różnorodne zbiory muzeum przekraczają obecnie 250 tys. szt. Poza działalnością ekspozycyjną muzeum posiada pokaźny dorobek wydawniczy, organizuje lekcje i konkursy dla szkół oraz konferencje naukowe.

2013 1 styczeń

WDROŻENIE W TEATRZE DRAMATYCZNYM W WARSZAWIE

Od nowego roku system iKSORIS działa w nowo utworzonej instytucji teatralnej w Warszawie. Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy powstał w wyniku połączenia dwóch instytucji: Teatru Dramatycznego m.st. Warszawy i Teatru Na Woli. Obecnie w teatrze pracuje wielu znanych aktorów, m.in. Agata Kulesza, Maciej Stuhr, Katarzyna Figura. W ramach wdrożenia dostarczyliśmy sprzęt do kontroli biletów, zainstalowaliśmy program kasowy oraz uruchomiliśmy sprzedaż internetową.

2012 21 grudnia

WDROŻENIE W TEATRZE IM. STEFANA JARACZA W OLSZTYNIE

W 2006 roku Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie uzyskał status Narodowej Instytucji Kultury, stając się pierwszą jednostką kulturalną w północno-wschodniej Polsce o takiej randze. W ramach naszego wdrożenia wyposażyliśmy 4 stanowiska kasowe, uruchomiliśmy moduł internetowy oraz przeprowadziliśmy szkolenie pracowników.

2012 3 grudnia

WDROŻENIE W MUZEUM LUBELSKIM W LUBLINIE

System do rezerwacji i sprzedaży biletów iKSORIS zagościł na Zamku w Lublinie. Wyposażyliśmy muzeum w dwie kasy, dostarczyliśmy drukarki oraz druki biletowe. Zamek korzysta również z Modułu Administracja oraz Modułu Raporty. Dla zwiedzających muzeum udostępniona jest wieża zamkowa, jedna z najstarszych budowli w Lublinie.

2012 23 listopada

WDROŻENIE W ZAMKU KSIĄŻĄT MAZOWIECKICH W CIECHANOWIE

W ramach wdrożenia dostarczyliśmy sprzęt komputerowy oraz wyposażyliśmy kasę muzeum. Ciekawostką jest, że zamek był rezydencją królowej Bony. Od 2004 roku obok zamku w Ciechanowie istnieje Chorągiew Rycerstwa Ziemi Ciechanowskiej, grupa rekonstruująca stan rycerski wczesnego XV wieku.

2012 19 października

WDROŻENIE W BIŁGORAJSKIM CENTRUM KULTURY

Ruszyła sprzedaż biletów w kinie w Biłgoraju. To kolejne miejsce, które wyposażyliśmy w stanowisko kasowe z systemem iKSORIS. Dzięki naszemu programowi rezerwacji i obsługi klienta, bilety do kina można rezerwować przez Internet. Biłgorajskie Centrum Kultury jest pierwszą instytucją w Polsce, która zdecydowała się na drukowanie biletów za pomocą drukarki fiskalnej.

2012 8 października

WDROŻENIE W ZESPOLE ORKIESTRY SYMFONICZNEJ W RADOMSKU

Radomska Orkiestra Kameralna również zdecydowała się na system do sprzedaży biletów iKSORIS. Program kasowy usprawnił sprzedaż biletów oraz zarządzanie rezerwacjami. Poza regularnymi koncertami R.O.K. organizuje festiwale i kursy mistrzowskie oraz występuje poza filharmonią.

< 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 >

DZIAŁ WSPARCIA TECHNICZNEGO: